Hari ini KakiBLOGGER ada satu pengumuman penting. Pengumuman apa? Hari ini adalah hari lahir salah seorang admin KakiBLOGGER iaitu Nurul Nadia bte Roslan. Oleh itu, kami semua telah sepakat untuk buat satu lukisan untuk beliau dengan hanya menggunakan paint. Lebih kurang dengan sedara mara doodle lah nie. Haha.

Kami semua berharap yang Yaya akan bahagia disamping yang tersayang dan si dia rajin-rajinlah membalas message Yaya, kalau tak nanti Yaya mengadu dekat KakiBLOGGER. :)

Semoga panjang umur, murah rezeki dan dapat apa yang Yaya hajati, mungkin g Korea untuk jumpa Onew walaupun Onew bukan nak sangat jumpa dia. Hahaha. :)
Dari Anis

Dari Anis

Dari Nina

Dari Nina

Dari Chuck

Dari Melly

Dari Pija
Dari Ika

Dari Zoul

Dari Doyah


Siapa siapa nak hantar kartun birthday untuk Yaya boleh hantar dekat fan page ye. :)

15 comments:

lavender harum wangi said...

selamat hari tua YAYA~ sayang Yonce ketat2~ >.<

~Anis Aisyah~ said...

luv u yaya.... may GOD bless u.. :)

Anonymous said...

haPPy buFFdayyyyyyyyy...!!!!! :))

Recently: Firefox 4 is here - new look, super speed, and even more!

nurulnadiaroslan said...

TERHARUNYE!! :')

THANKS SEMUA~~~ SAYANG KORANG~~

nurulnadiaroslan said...

btw onew nak sangat jumpa aku tau!! lalala :P

::Budak Degil:: said...

alamak!..kek tu mcm xlalu je nak makan..huhu..btw, hppy besday 2 yaya...

Anonymous said...

tak aci drawing aku paling buruk. zoul tak kasik colour tadi. bahaha. anway hb yaya. aku bt 3 minit je tu. sebab aku kejor masa.=='tapi ikhlas :)

nurulnadiaroslan said...

haha melly aku suke ko punye jangan risau :D onew ayam. oh~~~ haha

doyah said...

comelnyaa

Saya Nina Syakira said...

yaya ce tgk aku bg sampai dua tu heee btw luvyou yaya happy bufday :)

Schubert Serenade said...

nina over sampai kc 2 gmbr!!haha...:p

saperakue said...

hepi besday yaya~~~
onew call aku cakap suh smpaikan ucapan hepi besday

Chuck said...

booo yaya. booo~ anyway, happy birthday. :D

nurulnadiaroslan said...

thanks!! :)

saperakue: tak caye la!! onew ada ngan aku semalam. kitorang celebrate bufday same2~ haha

Blogmerah said...

happy bday admin kakiblogger cik yayyaa! :)